poniedziałek, 17 września 2012

Nietypowy prezent urodzinowy


Kiedyś moja kuzynka podesłała mi link z dopiskiem "chcę taki!!"Gdy na niego kliknęłam zobaczyłam okładkę na książkę/kalendarz w kształcie kubka do kawy, a raczej herbaty a zakładka wyglądała jak sznureczek z etykietka który zwisa z kubka kiedy się zaparza herbatę.Jeden problem owa okładka nie do kupienia w Polsce. więc pomysł był taki by go uszyć, ale z racji tego że ja z maszyna jestem na bakier obiecałam kuzynce,że moja mama jej taki uszyje :p nie ma to jak wrabianie innych  Kupiłam piękny sztruks i wzięłyśmy się z mamą za robotę, ale trochę miałyśmy jazdy z wykrojeniem takiego kubka więc powstała zwykła okładka na książkę + etui na okulary :) i był to myślę miły dodatek do reszty prezentu.  W planach mam jeszcze kilka dodatków - chustecznik i okładka na indeks, ale to jak kuzynka będzie grzeczna to może jej Mikołaj przyniesie :)
A wszystko zapakowałam w taką oto torebkę, którą zrobiłam własnoręcznie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony nam czas i wszystkie miłe słowa :)