niedziela, 24 marca 2013

Zaproszenia na 18-stkę

Obecnie jestem na etapie robienia zaproszeń na 18-stke mojej kuzynki.
Pierwiotnie pomysl był na balony, ale jakoś nie podoba mi sie ta opcja jak już wykonałam zaproszenie to doszłam do wniosku, że to chyba nie to, ale zobaczymy co zdecyduje sama zainteresowana.
Pózniej wymysliłam że bedzie poprostu quillingowa 18 na okładce
Ale z tego wszystkiego najbardziej spodobało mi się kwiatkowe zaproszenie.
Ciekawe na co zdecyduje się moja kuzynka. Zaproszenia oczywiście jeszcze nie wykończone bo brakuje napisów, ale wrzucam je tu dla podgladu.

4 komentarze:

  1. Witaj Edytko , jak przygotowania do Świąt? [mało Cię widać na blogach] mi podobają się zaproszenia -kwiatowe są super zapraszam dawno nie byłaś u mnie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. baloniki świetne :) kwiatuszki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardzo podobają się te kwiatowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. te kwiatkowe jak dla mnie też najlepsze:))) najważniejsze, żeby podobały się solenizantce:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony nam czas i wszystkie miłe słowa :)