piątek, 14 grudnia 2012

Sówki z candy wygranego u Katki :)

Dziś dla odmiany Pan Listonosz przyniósł  paczkę i zaznaczył, że to dla Zosi :) Byłą to cudna podusia z sówkami, którą wygrałam w candy u Katki. Jednym z warunków udziału w candy było nadanie imion sówkom i nasza córeczka jak zobaczyła sówki nazwała je Cukiereczką ja drugą nazwałam Słodziakiem i tak powstała para państwa Sowińskich :) Dziś kiedy Zosia otworzyła paczkę krzyczała "Mamo wyglałaś mi Cukieleczke!" :) Dziękuję Kasiu za frajdę jaką sprawiłaś Zosi. Mnie poduszka urzekła pięknymi żywymi kolorami i tym jak świetnie są te sowy namalowane! Zobaczcie jakie cudne!
Myślę, że się zadomowią na Zosi łące, a tu relacja jak się mała cieszyła :)
             ciekawość
            zdziwienie
                                    radość i myk z tym do łóżka
Dziękujemy :)

8 komentarzy:

  1. Ta radość jest wzruszająca a Zośka cudna !Bardzo się cieszę wyglałaś dla Zochy Sowińskich bo chyba w lepsze ręce nie mogli trafić:)Super bardzo się ciesze wyściskaj Zosię i niech się cieszy podusią jak najdłużej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) za podusie, uściski i wszystkie miłe słowa!

      Usuń
  2. A jakie sówki są szczęśliwe z Zosieńką. Same cudeńka.
    Dziękuję za udział w moim Candy i życzę szczęścia w losowaniu.
    Buziaczki dla Ciebie i ślicznej Zosi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Ciesze się, że trafiłam na Twój blog :)

      Usuń
  3. No kochana zasłużyłam na nagrdę. Weryfikacja obrazkowa jest okropna. Piękne ozdoby tworzysz. Zapraszam na rewizytę pod moje włoskie słońce.
    Pozdrawiam.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, nie wiedziałam że mam włączoną tą weryfikację. Dziękuję za odwiedzinki i śpieszę z rewizytą :)

      Usuń
  4. Radość duża, ale coś mi mówi, że to nie koniec pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe co masz na myśli? :) Zaraz wybieram się do Ciebie z pewnym pytaniem :)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony nam czas i wszystkie miłe słowa :)